موسی زاهدی
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس:
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان و نیروهای نظامی و انتظامی و فرماندار ویژه میناب در شهرستان میناب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب در آئین افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت:هدف از گشایش این نمایشگاه به تصویر کشاندن گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز جامعه بوده است..

فرمانده سپاه میناب گفت: این نمایشگاه شامل 25 غرفه در قالب نمایشگاه هفته دفاع مقدس شامل فعالیت‌های بسیج رسانه، پیشکسوتان جهاد و شهادت، جنگ نرم، جهاد سازندگی تا بسیج سازندگی، پشتیبانی زنان از جنگ و دفاع مقدس، کودک و دفاع مقدس، پایگاه علمی و خلاقیت، بسیج دانش‌آموزی، جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، نیروی دریایی ارتش، پدافند ارتش و نیروی دریایی سپاه است که از ۳۱ شهریورماه به مدت یک هفته همه روزه در محل بستر رودخانه میناب و منطقه بازسازی عملیات بیت‌المقدس پذیرای مردم خوب هرمزگان است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب، انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل های سوم و چهارم انقلاب را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: با تکرار و ترویج ارزشهای دفاع مقدس از تحریف و فراموشی این جریان بزرگ انقلاب جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار