فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

آمریکای جنایتکار به برکت خون شهدا نابود می‌شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آمریکای جنایتکار به برکت خون شهدا نابود می‌شود و امروز آمریکا به جز جنگ روانی هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار جلیل بابازاده در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت : آمریکای جنایتکار به برکت خون شهدا نابود می‌شود و امروز آمریکا به جز جنگ روانی هیچ کاری نمی‌تواند بکند چرا که آمریکا در میدان عمل نیز شکست خورده است.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در اردبیل افزود: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف ما است و با توجه به این که ایام عزاداری امام حسین(ع) مقارن با هفته دفاع مقدس است به همین دلیل پرداخت به هر دو محور باید به طور اساسی و همه‌جانبه مبنای کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نمایش اقتدار نظامی کشور به دنیا یک هدف مهم است که نیاز است استفاده از امکانات مردم در این زمینه بهره‌گیری شود و با توجه به این که حضور نیروهای بسیجی یک حرکت بسیار ارزشمند است این حرکت بزرگ در این مانور به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار بابازاده بیان کرد: ملت ایران قدرتمند است ولی باید برای دستیابی به پیروزی کامل به استکبار جهانی حرکتی بزرگ کند که در این زمینه نیاز است ما در مقابل جوانان کشور و این آب و خاک احساس مسئولیت کنیم که اگر این گونه نباشد ناممان را از تاریخ حذف می‌کنند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل تاکنون سه هزار و 400 شهید به کشور تقدیم کرده و این شهیدان بدون هیچ چشم‌داشتی برای حفاظت از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند و برای دفاع از مرز و بودم کشور از جان و مال خود گذشته‌اند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار