خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: تئاتر میدانی «از حرم تا قدس» نمایش رزمی با نگاه ویژه به شهید حججی و ۸ سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه با موضوعات بازسازی صحنه‌های غدیر تا ایام محرم و حضور کاروان امام حسین(ع) در سرزمین کربلا اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۹۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش‌ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در دیدار بسیجیان با امام جمعه طبس ضمن گرامیداشت سی‌وهفتمین سالروز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام محرم الحرام، اظهار داشت: شهرستان طبس 220 شهید تاکنون تقدیم انقلاب نموده است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای انقلاب گذاشته شد و یادآور هشت سال دفاع دلیرمردانه جوانان این مرز و بوم بوده و خاطرات آزادگان و جانبازان و ایثارگران از هشت سال دفاع مقدس و شهدای عزیز همیشه شنیدنی و ماندگار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) عنوان داشت: بزرگ مرد انقلاب نگذاشت عاشقان جهاد و شهادت که در این هشت سال مخلصانه تلاش کردند به فراموشی سپرده شوند و امیدواریم همه ما ادامه دهنده راه شهیدان عزیز باشیم و از شفاعت آنان بهرمند شویم.

فرحبخش‌ثانی با توجه به اینکه در شهرستان طبس 30 برنامه شاخص و محوری و بیش از 100 برنامه جانبی در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، گفت: شب شعر دفاع مقدس، شمیم عطر لاله‌ها یادبود شهید قربانی، همایش بزرگ رهروان زینبی(س) گرامیداشت شهید حججی، دیدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان با ائمه جمعه طبس، دیهوک و عشق‌آباد، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادبود شهید گمنام و همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح و بسیجیان، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش شیرخوارگان حسینی، زنگ ایثار و مقاومت و بیان خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، رزمایش رزمی و فرهنگی از حرم تا قدس، تبیین گفتمان ولایت، قرائت زیارت عاشورا و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در طبس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: همایش زنان پیروان اسوه صبر و استقامت، همایش جوانان عاشورایی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، یادواره شهدای پایگاه شهید غلامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسؤولان ادارات و بسیجیان از دیگر ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرحبخش‌ثانی در خصوص برگزاری رزمایش قدس 2 با عنوان از حرم تا قدس اظهار داشت: تئاتر میدانی «از حرم تا قدس» نمایش رزمی با نگاه ویژه به شهید حججی و ۸ سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه با موضوعات بازسازی صحنه‌های غدیر تا ایام محرم و حضور کاروان امام حسین(ع) در سرزمین کربلا اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه در هفته دفاع مقدس از یکم مهر ماه سال جاری به مدت سه شب ادامه خواهد داشت که پس از اقامه نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای گمنام طبس با حضور گسترده مردم به کارگردانی آقای حسین نظری ایفای نقش خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها