خبرهای داغ:
فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان:

اخلاص در عمل و ایمان عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان گفت: اخلاص در عمل و ایمان مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، محمد کرمی در مراسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انظامی شهرستان شهرضا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: در زمان جنگ تحمیلی کشور عراق  با حمایت بیش از 30 کشور استکباری دنیا حمله گسترده‌ای را بر علیه کشور ایران آغاز کرد، اما ملت ایران با توکل به خدا و تکیه بر ارزش‌ها به پیروزی رسیدند.

وی افزود: ایجاد گروه‌های ضدانقلاب در قائله کردستان، حمله طبس، که دشمن با تمام توانش به میدان آمده بود که امام خمینی(ره) درباره شکست طبس، شن‌ها را مأمور الهی بیان کرد و در قائله کردستان به جمع کردن تمام ضدانقلاب‌ها و به کار بردن جدیدترین طرح‌ها به میدان آمد.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان گفت: در 8 سال ذفاع مقدس تمام کشورها بر علیه ایران تجهیز شده بودند، اما ایستادگی و مقاومت ملت به رهبری ولی‌فقیه دشمنان را ناکام کرد و نتوانستند صدمه‌ای به ارکان اصلی انقلاب بزنند.

وی با بیان اینکه منشاء اغلب جنگ‌ها را آمریکا و صهیونیست است، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و پرچم‌دار بیداری اسلامی در منطقه است.

کرمی بیان کرد: اخلاص در عمل و ایمان مهمترین عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، در شرایطی که دشمنان با هدف براندازی نظام و تجزیه کشور وارد عمل شده بود، نیروهای مدافع ایرانی با خودباوری و تکیه بر توان داخلی توانستند آنها شکست دهند.

وی اظهارداشت: جنگ اول و دوم خلیج‌فارس، حمله به کویت، حضور نظامی در افغانستان، عراق، سوریه، ایجاد گروه تروریستی داعش برای ناامن کردن کشورهای منطقه، تمام  این طرح‌های دشمن که بیشتر با پول نفت مسلمانان و حتی به دست خود مسلمانان علیه مسلمانان تمام زیرساخت‌ها را از بین می‌برند انجام می‌شود، طرح دشمن برای نابودی انقلاب ایران است.

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین اصفهان با اشاره به ورود دشمن از طریق جنگ نرم، افزود: دشمن امروز در تمام حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی کشور واردشده است و در جنگ نرم که به گفته کارشناسان آن‌قدر آرام حرکت می‌کند، که حتی احساس حضور در میدان جنگ را هم نداریم.

وی با تأکید بر اینکه طراحی جنگ نرم فرهنگی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی، گفت: شهدای مدافع حرم نظیر شهد حججی نشان دادند که دشمنان در عرصه جنگ نرم از ملت ایران شکست خورده‌اند.

کرمی اظهارداشت: در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری ، حمایت مردم و اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در صلح و آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم و همه باید قدر این نعمت را بدانیم.

ارسال نظرات