همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در محل باغ‌موزه دفاع مقدس در جنب دریاچه شورابیل اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۳۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آئین افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات در محل موزه  دفاع مقدس در شورابیل با حضور استاندار اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: از روز نهم شهریورماه عملیات اجرایی نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان بازسازی عملیات رمضان در کنار دریاچه شورابیل آغاز شده و با تلاش‌های شبانه‌روزی حدود 200 نفر این نمایشگاه امروز آماده افتتاح است.

سرهنگ پاسدار سدعلی تدین بیان کرد: در محل موزه دفاع مقدس در روزهای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متلفی پیش‌بینی شده که محورهایی از جمله ایجاد مواضع و ادوات جنگی و سنگرهای گروهی به یاد هشت سال دفاع مقدس در این محل ایجاد شده است.

وی افزود: محل رزمایش برای بازسازی عملیات رمضان در این محل پیش‌بینی شده و ماکت عملیان نیز طراحی شده که توسط رزمندگان حاضر در این عملیات به مردم چگونگی عملیات رمضان تشریح می‌ود.

معاون هماهنگ‌کننده تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: محل نمایش افلاکیان خاکی و نیز غرفه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در محل این نمایشگاه پیش‌بینی شده و در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

تدین گفت: این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و براساس هماهنگی‌های انجام شده در ایام برگزاری این نمایشگاه رزمایش‌هایی که یادآور دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات