خبرهای داغ:
ماده مخدرگل براي اولين بار توسط يك قاچاق چي مواد مخدر به ايران آورده شد به شكل قرص هاي سبز رنگ و بعضا سفيد بوده و به دليل پايين آمدن سن اعتياد احتمال ورود اين ماده مخدر در مدارس و دانشگاه ها زياد است.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پس از ورود ناتو و آمريكا براي اشغال افغانستان يكي از بزرگترين داروسازان ايالت متحده و كانادا به همراه انگلستان با استفاده از دانشمندان علم ژنتيك شروع به دستكاري ژن خشخاش نمودند تا بتوانند ماده مخدر جديدي را كشف كنند كه علاوه بر سود بسيار زياد آن بتوانند با ترانزيت اين ماده مخدر جديد سود سرشار بالاي شش ميليارد دلار را به جيب بزنند.
اين ماده مخدر به قدري قوي بوده كه انسان با يك بار مصرف اعتياد شديد بدان پيدا كرده و تا ماه ها توهم مي زند كه در ارتكاب به هر جنايتي كمترين جايگاهي را براي وجدان جايز نمي داند.
ماده مخدر گل به قدري قوي مي باشد كه از تركيب ژنتيك و دستكاري شده ماريجوانا و خشخاش به دست مي آيد و حتي انسان با رد شدن از كنار اين گياه مخدر دست كاري شده دچار توهمات مكرر يك تا شش ماهه دچار مي شود.
ماده مخدر گل كنترل كامل ذهن انسان را گرفته و هر دستوري كه به آنها داده شود بدون تامل انجام مي دهند.
داعش براي بريدن سر اسيران جنگي و افراد از اين ماده مخدر استفاده و بريدن سر براي عناصر اين گروه تروريستي به يك تفريح تبديل شده است.
اين ماده مخدر براي اولين بار توسط يك قاچاق چي مواد مخدر به ايران آورده شد به شكل قرص هاي سبز رنگ و بعضا سفيد بوده و به دليل پايين آمدن سن اعتياد احتمال ورود اين ماده مخدر در مدارس و دانشگاه ها زياداست.
اين گياه امروزه به آپارتمان ها هم نفوذ كرده و به عنوان گل تزييني مورد استفاده آپارتمان نشيني و سايرين قرار مي گيرد.
ماده مخدر گل بيش از ده برابر شيشه و آمفتامين و قرص هاي اكس ظرفيت انسان را به جنايت بالا مي برد و در صورت مصرف اين ماده مخدر هيچ كس و هيچ چيز در امان نخواهد بود.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها