خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان هرسین:

حرفهای رئیس جمهور آمریکا از سر نادانی و نفهمی بود

امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حرفهای رئیس جمهور آمریکا از سر نادانی و نفهمی بود او تازه آمده و هنوز قدرت ایران و اسلام را ندیده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۵۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازهرسین، حجّت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت:  محرم الحرام ماه حماسه، قیام، اخلاص و توسل به اهل بیت(ع) است.

 

وی افزود: باید این ایّام را قدر بدانیم و مجالس را هر چه پُر رونق تر برگزار کنیم و مواظب بود که این مجالی آلوده به آسیب ها و جانب داری ها نشود تا بتواند رضایت امام حسین (ع) و خداوند متعال را در پی داشته باشد.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: نباید کسی به واسطه عزاداری مردم آزاری کند و اگر موکب یا ایستگاه صلواتی بر پا می کند باعث آزار و اذیت مردم نشود، سابقه شهر خوب است و باید مواظب بود که مجالس در شأن امام حسین(ع) برگزار شود.

 

حجّت الاسلام اجرایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این ایّام اظهار داشت: در کشور ما در طول 100سال گذشته جنگ های زیادی رخ داده اما تنها جنگی که پُر افتخار بوده است دفاع مقدس است.

 

وی افزود: ما زمانی جنگ را شروع کردیم که از امکانات اولیه بی بهره بودیم و مردم ما با توکل بر خدا و رهبری داعیانه امام راحل (ره) و پشتیبانی مردم توانستیم از این آزمون سخت پیروز شویم و باید یاد و خاطره جان فشانی شهدا، ایثارگران، و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

 

امام جمعه هرسین خاطر نشان کرد: تنها کشوری که در آن زمان به ما کمک می کرد سوریه بود و جا دارد امروز با تمام وجود به آن کشور کمک کنیم، آن وقت ما کمترین سلاحی در اختیار نداشتیم امّا امروز به لطف خدا تجهیزات دفاعی ما در بهترین وضعیت است و خدا را شاکریم که قلدرهای عالم از سیستم موشکی ما هراس دارند.

 

حجّت الاسلام اجرایی اظهار داشت: امروز ابرقدرت ها و در رأس آنها آمریکا از قدرت دفاعی ما به لرزه افتاده اند، قبلاً دنیا آمریکا را یک ابرقدرت می دانست اما امروز همه دریافته اند که آمریکا یک قدرت پوشالی است و کارش به جایی رسیده که رئیس جمهورش به فلاکت افتاده و با ادبیاتی سخیف و بی خردانه در سازمان ملل به ملّت ایران توهین می کند این نشانه درماندگی آنهاست.

 

وی در ادامه افزود: چهار سال پیش نخست وزیر ترکیه در مصاحبه ای عنوان کرد؛که اگر امریکا کمک کند سوریه سه ماهه کارش تمام است امّا امروز پس از چهار سال هیچ اتفاقی نیفتاد و نیروهای آنها که داعش هستند در حال فرار هستند اگر ما جلو آنها را نمی گرفتیم به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) امروز باید در کرمانشاه و همدان با آنها می جنگیدیم.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: حرفهای رئیس جمهور آمریکا از سر نادانی و نفهمی بود او تازه آمده و هنوز قدرت ایران و اسلام را ندیده است توصیه ما به دولت محترم این است که ضمن تشکر از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل باید متذکر شد که اینها کافی نیست و باید محکم تر مقابل آمریکا ایستاد و قدرتی است که نمی شود با اخلاق و اشعار حافظ و سعدی جلوی او ایستاد.

 

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: آمریکا باید ضرب شست ایران و قدرت نظامی ما را ببیند روش اسلام در این مواقع اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم است.

 

وی در ادامه خطبه افزود: مردم پشتیبان نظام هستند و کشور ما نماد دمکراسی است و نمونه آن حضور بیش از 70 درصدی مردم در انتخابات اخیر است و باید قدر این مردم را دانست.

 

امام جمعه هرسین خطاب به مسئولین شهرستان تصریح کرد: مردم ما همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده اند ولی این بدان معنا نیست که مشکل ندارند، بنده در طول این یک ماه و اندی که در هرسین در خدمت مردم هستم مراجعات فراوانی در خصوص وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان داریم و این موضوع دل من را به درد آورده است.

 

حجّت الاسلام اجرایی در پایان اظهار داشت: باید کار جهادی صورت گیرد تا مشکل بیکاری حل شود و انتظار می رود که ادارات متولی در این خصوص آمار دقیقی به دست بیاورند تا بتوان برنامه ریزی مناسبی در این خصوص صورت گیرد.

ارسال نظرات