خبرهای داغ:
معاون بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

جنگ امروز بانقاب مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ظهور پیدا کرده است

معاون بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه انصار الرضا(ع) گفت: امروز جنگ دشمن در نقاب های فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی است و سخت ترین آن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  زارعی در مراسم رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان فردوس ضمن  تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: نظام ما بیمه شده محرم است و دفاع مقدس و نظام ما نیز در امتداد عاشورا بوده است.

وی در ادامه گفت: مثل امروزی صدام حسین در آن زمان که سپاه و ارتش ما در حال استحاله بودند جنگ نابرابری را به ما تحمیل کردند و آنهم 8 سال به طول انجامید و بزرگترین جنگ معاصر بوده است.

جناب سرهنگ زارعی در ادامه خاطر نشان کرد: همانطور جنگ عامل ناخوشایندی است اما دفاع در برابر آن بسیار پسندیده و عقلانی است چون دفاع است که موجب دلاوری جوانان و موجب تقویت روحیه از خود گذشتگی و ایثار می شود.

بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای  دفاع مقدس است

معاون بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای ایران اسلامی دستاوردهای داخلی و خارجی بسیاری داشته است که از جمله این دستاوردها بیداری جهانی است .

وی همچنین گفت: امروز نقاب جنگ در نقاب های سیاسی  اقتصادی فرهنگی  است و سخت ترین آن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است.

زارعی با مقایسه بین جنگ نرم و جنگ سخت گفت: امروز خاکریز های جنگ نرم و جنگ سخت با هم دیگر فرق می کند چرا که اسیران جنگ سخت منادیان صلح هستند و اسیران جنگ نرم معتادان و آنانی هستند که درفضای مجازی سیر وسلوک دارندو جنگ نرم تنها در صدد تصرف اعتقادات دین و ارزشها جوانان و جامعه است.

اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است

امام جمعه فردوس  عنوان کرد: اگر امروز می توانیم در دنیا نام آور باشیم و اگر رئیس جمهور ما در سازمان ملل می تواند رئیس جمهور آمریکا را به سخره بگیرد همه این ها به برکت دفاع مقدس است.

حجت الاسلام بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام این نام آوری ها ، عزت ها و افتخار ها یعنی همه ی ما مدیون شهداییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار