خبرهای داغ:
سرهنگ صلح جو از یادگاران 8 سال دفاع مقدس:

فرهنگ عاشورایی،الگوی رزمندگان درزمان جنگ تحمیلی بود

عضو پیشین شورای شهر قزوین و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس گفت: عاشورا و فرهنگ عاشورایی بود که ایران اسلامی را نگه داشت و پوز استکبار را به خاک مالید، رمز موفقیت ما و تمام شیعیان عالم پیروی از این فرهنگ می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۸۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ صلح جو از یادگاران جنگ از عاشورا و فرهنگ حسینی گفت: فرهنگ عاشورای حسینی برای رزمندگان الگو بوده است و جا پای شهدای کربلا گذاشته اند.
وی در ادامه با اشاره به آغازهفته دفاع مقدس و اهمیت فرهنگ دفاع مقدس گفت: یکی از پیام های عاشورای حسینی این است که تعدادی از افراد بصیر و کسانی که از زمان خود درک درستی داشتند به موقع به یاری امام زمانشان شتافتند و به موقع ندای ها من ناصی ینصرونی امام شان را لبیک گفتند.و نتیجه این فرهنگ آن بود که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به موقع ندای امام راحل را لبیک گفتند.
ایشان از فرهنگ عاشورایی چنین پرده برداشت:72 تن از یاران امام در برابر 30 هزار نفر از یزیدیان ایسادگی کردند و شهدای کربلا الگو و ماندگاران عالم هستند.
صلح جو یاد آور شد: ما در دفاع مقدس به تاسی از این فرهنگ در برابر 57 کشور جهان جنگیدیم و رزمندگان به موقع به یاری امام شتافتند.
وی اذعان کرد: 192 فروند جنگنده از طرف صدام جنگ را آغاز کردند و گفته شد کمر ایران شکسته است و با 48 لشگر مجهز عملیات زمینی انجام دادند و در کنار آن خیانت های بنی صدر و عمالش از خاطر ما نمی رود.
وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: عاشورا و فرهنگ عاشورایی بود که ایران اسلامی را نگه داشت و پوز استکبار را به خاک مالید، رمز موفقیت ما و تمام شیعیان عالم پیروی از این فرهنگ می باشد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها