خبرهای داغ:
در گردهمایی مدیران و استادان گروه معارف صورت گرفت؛

انتخاب استاد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان استاد برتر کشور

در اختتامیه گردهمایی مدیران و استادان گروه های معارف اسلامی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، از عباس رمضانی استاد گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان استاد برتر، تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۱۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نخستین گردهمایی مدیران و استادان گروه های معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات‌موسس و هیات‌امنا، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و سایر معاونان و مسوولان این دانشگاه برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این گردهمایی تمام اعضای هیات‌علمی و مدیران گروه های معارف اسلامی و مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گردهم آمدند تا در خصوص ارتقا و به‌روزرسانی آگاهی‌ها در حوزه تخصصی معارف اسلامی، بحث و تبادل‌نظر کنند.

در پایان این گردهمایی بیانیه‌ای صادر شد که در آن بر عمل جدی به امور دینی و فرهنگی دانشگاه با محوریت آموزه‌های قرآن و عترت علیهم‌السلام و تأسی به اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید شده است.

در پایان نیز با حضور دکتر علی‌اکبر ولایتی از مدیران و استادان برتر گروه های معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله عباس رمضانی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان استاد برتر تقدیر شد.

در بخشی از متن تقدیر نامه ی اهدا شده آمده است:

"بسی شایسته است از تلاش های مداوم و کوشش های مستمر حضرتعالی در اشاعه ی تعلیم معارف اسلامی و تربیت دینی دانشجویان و نیز از کارگشایی ثمربخش شما به عنوان استاد برتر در زمینه کسب بالاترین امتیازات بخش ارزشیابی گروه های معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی، در کمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نمایم."
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها