مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در جمع مسئولان کانون های مساجد حوزه قاسم سپاه غدیر گفت: وجود باورهای دینی در جامعه ما بهترین اندوخته است اجرای برنامه های آموزش دینی و فرهنگی و هنری کانون ها موجب رونق و رشد این گونه سرمایه ها است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا افزود: امروزه احسن ترین و والاترین سرمایه های جاری یک جامعه وجود باورهای درست اعتقادی و مذهبی مردم جامعه است و بهره گیری از این سرمایه های با برنامه ریزی درست در سطح مساجد و بسیج امکان پذیر و قابل رشد و نمو است.

وی در ادامه هم نشینی و هم سنگری با بسیجیان را برای خود افتخار دانست و اظهارداشت: همکاری بیشتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاه های بسیج مساجد موجب بهتر اجرا شدن روند برنامه های مساجد می شود و نتیجه ای از این همکاری بدست آمده و رضایت مندی اهالی محل و ساکنان و مجاوران مسجد ها را به دنبال دارد.

هادی نیا با اشاره به وظایف و نقش کانون ها ی مساجد افزود: همکاری های پایگاه های مقاومت با این کانون ها می تواند نتیجه بخش باشد، حتی به مصداق می توان گفت همانند نقش چرخ دنده در ساختار یک کارخانه تولیدی است. 

 

ارسال نظرات