خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه ادارت استان نیز در بحث امر به معروف پیشگام هستند گفت: 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خراسان جنوبی تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۳۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی امروز (1 مهر) در مراسم دیدار مشترک فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: همزمان با این هفته 72 عنوان برنامه در 700 نقطه استان اجرا می شود.

 وی عنوان داشت: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، خاطره گویی و سخنرانی در مدارس، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر، بازسازی عملیات قدس در طبس، همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، گردهمایی فرماندهان، مراسم تعزیه خوانی، برگزاری نشست های بصیرتی از جمله برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

تشکیل 110 شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان

 فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی از تشکیل 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان خبر داد و گفت: همچنین 5 شورای امر به معروف در حوزه های علمیه، 30 شورا در مساجد و 5 شورا  در اصناف تشکیل شده است.

 قاسمی افزود: هم اکنون 70 گروه اجرایی آمران به معروف در استان وجود دارد. 700 نیروی دوطلب آموزش های آمران به معروف را فرا گرفته اند و یک هزار و 500 نفر در خراسان جنوبی ثبت نام کرده و در حال گزینش هستند.

 وی ادامه داد: این گروه های اجرایی برمبنای قانون امر به معروف و نهی از منکر و آموزش هایی که فرار گرفتند بحث تذکر لسانی را در دستور کار قرار می دهند.

 فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند در مسیر لشکریان امام حسین علیه السلام گام برمی دارند و ادارت استان نیز در بحث امر به معروف پیشگام هستند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها