خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن(ع)قزوین:
فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: امروز بزرگترین جنگ ما، جنگ با آمریکا و اسراییل است که بسیار خاموش و آرام ‌بوده و بزرگترین صحنه جنگ، ماهواره و فضای مجازی است! از این رو همه ما سربازان جنگ نرم هستیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا دریادلان خاکی با حضور داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، برگزار شد.
این مراسم با محوریت یادبود شهدای غواص و شهید محسن حججی در گلزار شهدا برگزار شد که طی این مراسم داود بهرامی فرمانده سپاه قزوین ضمن اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم الحرام بین کرد: شهدای ما در مکتب اسلام، به خوبی به مفهوم کلام خدا و اسلام پی بردند و بر همین اساس جان عزیز خود را فدای دین کرده و شاگرد اول های کلاس درس اسلام شدند.
وی گفت: ما هنوز به معنای دفاع مقدس پی نبرده ایم و به جای این که از نظر عقیدتی کشور را بسازیم هر کدام به کار و زنذگی خود مشغول هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: حدود ۸۰۰ هزار نفر در جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور داشتند که این تعداد کم در دید دشمن بسیار زیاد به نظر می رسید و هر یک رزمنده برابر چند رزمنده دیده میشد و بر همین اساس جای تعجب یاران امام زمان ۳۱۳ نفر هستند.
بهرامی افزود: یکی از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همچنان ادامه دارد و به خوبی مشهود است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع)تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس، ما با جنگ فرهنگی روبه رو شدیم. جنگ دفاع مقدس و جنگ فرهنگی با یکدیگر متفاوت هستند. در جنگ ۸ ساله، نیروهای خودی و دشمن با کاملا مشخص بودند و به راحتی می توانستیم دوست و دشمن را تشخیص دهیم.
وی اضافه کرد: تمام کشورهای جهان در دفاع مقدس بر علیه ما با یکدیگر متحد بودند و ما کشوری تنها بودیم که خدا با ما بود. اما در جنگ فرهنگی دشمن مشخص نیست و می توان گفت دشمن در جیب و خانه همه ما بوده و ما به راحتی آن را به عنوان یک ابزار خودی استفاده می کنیم.
بهرامی خاطر نشان کرد: یکی از آسیب هایی که در جنگ فرهنگی دشمن به نهاد خانواده و اجتماع وارد می کند، اعتیاد است. همه ما باید سفیران اسلام باشیم و همه موارد همه موجود در جامعه را به عنوان امر به معروف به دیگران انتقال دهیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین جنگ ما، جنگ با آمریکا و اسراییل است که بسیار خاموش و آرام ‌است و بزرگترین صحنه جنگ، ماهواره و فصای مجازی است. از این رو همه ما سربازان جنگ نرم هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در دایان گفت: اگر بصیرت و ایمانمان را افزایش نداده و تابع ولی فقیه نباشیم و از شهدا درس نگیریم شکست خواهیم خورد.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها