در محکومیت سخنرانی سخیف رئیس جمهمور آمریکا در سازمان ملل

احترام به برجام ،احترام به تمامی ملتها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: احترام به برجام ،احترام به تمامی ملتها است وسخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل نشانه ضعف، سستی و شکست سیاست های آمریکا در جهان است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۴۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ؛ حاج آقا موسی خالصی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ضمن محکوم کردن سخنان سخیف و زشت رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل وتوهین به ملت ایران گفت: سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل نشانه ضعف، سستی و شکست سیاست های آمریکا در جهان است..

وی افزود : سازمان ملل متحد باید تریبونی برای فریاد صلح در جهان باشد اما با کمال وقاحت سخنانی از رئیس جمهور آمریکا میشنویم که نه تنها هیچ اشاره ای به صلح ندارد بلکه تماما" جنگ طلبانه و توهین به ملتهاست و انتظار ما از مسئولین کشور این است که هرگز در واکنش به اینگونه سخنان عقب نشینی نکنند زیرا عقب نشینی و بی تفاوتی در اسلام جایگاهی ندارد...

وی همچنین ضمن محکوم کردن جنایات دولت میانمار در کشتار مسلمانان مظلوم این کشور افزود: دولت میانمار باچراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی ودر سکوت جامعه جهانی دست به جنایاتی فجیع در قبال مردم مظلوم میانمار میزند که متاسفانه با سکوت دولت های به ظاهر حامی حقوق بشری نیز همراه است . .

حاج آقا خالصی اظهار کرد: این دولت ها ی به ظاهر دلسوز حتی در قبال کمک های مردمی به مسلمانان مظلوم میانمار نیز سکوت کرده اند وحتی از ارسال ویا رساندن آنها به دست این مردم نیز جلوگیری میکنند.

حاج آقا خالصی افزود: این را مردم دنیا بدانند که اسرائیل و آمریکا هیچ وقت با مسلمانان کنار نمی آیند و هرجا اسمی از مسلمان و شیعه باشد آنجا به خاک وخون کشیده میشود.

ارسال نظرات