خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتکی دوران دفاع مقدس یک اصل مهم در جامعه امروز است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۵۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پیش از خطبه های نماز جمعه ایراد سخنرانی کردند.

 

سرهنگ علی حیدر نژاد زنده نگه داشتن دلاورمردی ها و از خود گذشتگی های دوران رفاع مقدس را یک اصل مهم دانست و گفت: مرور دوران دفاع مقدس این مساله را روشن میکند که ملت ایران با استفاده از چه ظرفیت‌هایی توانست یک جنگ تحمیلی نابرابر را که همه مستکبرین در مقابل این کشور ایستاده بودند، توانست از این سختی‌ها عبور کند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نیز امروز به این موضوع رسیده‌اند که ایران اسلامی تنها کشوری است که امنیت و آرامش در آن برقرار است،گفت: امروز بازآموزی و واکاوی آن ظرفیت‌ها و آن شرایط برای نسل جوان یک موضوع حیاتی است.

 

حیدرنژاد یادآور شد: همه ما می‌دانیم دشمنان انقلاب اسلامی وقتی جنگ را بر ما تحمیل کردند تصور آنها این بود که کشوری که تازه در آن انقلاب شده و هنوز ساختارهای آن سازماندهی نشده نمی‌تواند ایستادگی کند.

 

فرمانده ناحیه سپاه کنگاور ادامه داد: با توجه به شرایط کشور در آن زمان، دشمنان فرصت را مناسب دیدند تا با یک جنگ تحمیلی تمام عیار مانع رشد و نمو و جاافتادن این نظام شوند و در همان آغاز تلاش کردند تا این نظام را از پای درآورند.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک راه و مسیر نورانی جدید را در امتداد فطرت در پیش روی بشریت قرار داده و طبیعی است این مسیر نورانی و جدید به منزله تهدید و از بین بردن همه آمال و اهداف شوم دشمنان بود که امروز به نحوی بسیار وحشتناک جایگاه انسانی را لگدمال کرده اند.

ارسال نظرات