موسوی گفت: یکی از اقدامات مهم فرهنگی گروه لبیک یا زینب (س) آشنا کردن جوانان منطقه با دوران دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

 سید علی موسوی جهادگر بسیجی  و عضو گروه جهادی «لبیک یا زینب» شبستر  در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات فرهنگی جهادگران در مناطق محروم گفت: گروه جهادی لبیک یا زینب اقدامات فرهنگی بسیار زیاد و متنوعی را در مناطق محروم کشورمان انجام می دهد.

عضو گروه جهادی لبیک یا زینب افزود: از جمله کارهای فرهنگی این گروه می توان به برگزاری نشست های حلقه صالحین با حضور روحانیون و کارشناسان دینی، برگزاری دعای ندبه در روزهای جمعه اشاره کرد.

موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی نیازهای فرهنگی مردم این منطقه یعنی در روستاهای شیر آباد و تسوج ما کلاس های آموزش قرآن و احکام را برای کودکان و بزرگسالان برگزار می کنیم.

این جهادگر بسیجی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم فرهنگی گروه لبیک یا زینب (س) آشنا کردن جوانان منطقه با دوران دفاع مقدس و رشادت های شهدا و ایثارگران است. این اقدامات بسیار تاثیرگذار بوده و باعث تقویت روحیه دینی و فرهنگ شهادت و جهاد در مردم می شود.

ارسال نظرات