استاد حوزه و دانشگاه:

رعایت عفاف و حجاب، ادامه راه حضرت زینب کبری(س) است

رعایت عفاف و حجاب، ادامه راه حضرت زینب کبری(س) است و باید همه به ویژه دختران و مادران جامعه این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حضور گسترده مادران در همایش شیرخوارگان حسینی نشان از دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت به ویژه امام حسین(ع) است، گفت: عشق به امام حسین(ع) در تک تک دل تمامی دوستداران از همان بدو تولد شکل گرفته و به عبارتی دیگر نهادینه شده است.

حجت الاسلام مجتبی نظری با اشاره به اهداف قیام عاشورا افزود: نهضت عاشورا با هدف حفظ دین اسلام و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفت.

وی اظهار داشت: هم اکنون رژیم های کودک کش در جهان به وجود آمده و یزیدیان برای کشتار کودکان از هیچ جنایتی فرو گذار نمی کنند که نمود عینی آنها در برخی از کشورها  همچون میانمار قابل مشاهده است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در واقع ادامه راه حضرت زینب کبری(س) است و عموم به ویژه دختران و مادران جامعه این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به هدف مهم تربیت فرزندان گفت: در دین اسلام به موضوع مهم تربیت کودکان سفارش زیادی شده است که مادران نیز با توجه به مبنای دینی و اسلامی به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در واقع ادامه راه حضرت زینب کبری(س) است و عموم به ویژه دختران و مادران جامعه این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند.

نظری افزود: فرزندان خود را نماز خان تربیت کنیم که نهضت خونین عاشورا بر پایه نماز استوار است.148/5/**

وی با اشاره به اینکه امروز تنها تصویر کودکان نیست که در رسانه ها دیده می‌شود،افزود: حضور کودکان و مادران آنها در این همایش خواری در چشم دشمنان است و دشمن از همین حضور و کودکان شیرخوار هراس دارد و در واقع کودکان را سربازی برای کشور می‌داند.

گفتنی است، سیزدهمین همایش شیر خوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در حسینییه عاشقان ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی نظری و مادحین جلیل محمدی ،حسینی برگزار شد.

 

ارسال نظرات