فرمانده سپاه سقز گفت: ملت ایران با رشادت و فداکاری‌های خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری این رشادت‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ یعقوب صفاری در مراسم رژه نیرو‌های مسلح این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام و زمان بازگشایی مدارس را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید دانست.



صفاری دفاع مقدس را بزرگترین نقطه عطف و تاریخی برای کشور ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران با رشادت و فداکاری‌های خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند وهفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری این رشادت‌ها می‌باشد.



او در ادامه به شجاعت شهدای مدافع حرم اشاره و اضافه کرد: این شهدا خارج از مرز‌های کشور و در جایی دیگر که حتی زبان ملت آن را نمی‌دانند قاطعانه و با شجاعت می‌جنگند تا هموطنانشان در امنیت و آسایش باشند.


وی اظهار داشت: شایان ذکر است که هیچ زوری در رفتن این افراد به سوریه نبوده و تماماً بصورت داوطلبانه در عرصه نبرد حاضر شده اند.



این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به پرسنل عظیم ناجا تبریک گفت و جانفشانی‌ها و خدمات ارزشمند این نیرو را در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اجتماعی و نظم عمومی، تلاش و همت آنان در راستای ایجاد آرامش در جامعه را تحسین برانگیز دانست.



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز طی سخنانی فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.



علی اکبر ورمقانی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کردیم، گفت: هدف دشمن از جنگ با ما از پا درآوردن نظام اسلامی بود که غیرت مردان ایران زمین این اجاره را به آن‌ها نداد تا به پیروزی برسند.



ورمقانی امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی با نقض برجام علیه کشور ما حرف‌هایی زده است که باید گفت: آمریکا و اسرائیل با وجود سه ارتش بزرگ بسیج و سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و همچنین مهمتر از آنان مردمی دلاور چهار دهه است که هیچ غلطی نتوانسته بکند و منبعد هم نمی‌تواند.



وی اضافه کرد: تهدیدات ترامپ راه به جایی نخواهد برد، زیرا ملت ما در تمامی صحنه‌ها حماسه خلق کرده اند و پیرو ولایت و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین هستند. همانظور که دکتر روحانی هم در سخنانی گفتند ملت ایران تهدید نمی‌کند و تهدید نمی‌پذیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات