به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح شهرستان جاسک اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پایداره فرماندهی پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه در آغازین روز از هفته دفاع مقدس در جمع کلیه نیروهای مسلح شهرستان جاسک رژه 31شهریور ماه را نمایش صلابت، اقتدار و خودباوری و خودکفایی در عرصه های مختلف نظامی برای کشور ایران اسلامی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی همیشه آماده و پا به رکاب فرماندهی معظم کل قوا می باشند تا در هر زمان تهدیدی مرزهای این آب و خاک را تهدید کند در کوتاه ترین زمان کوبنده ترین پاسخ را دریافت کنند. او همچنین با اشاره به همزمانی دهه اول محرم با هفته دفاع مقدس؛پیوند بین عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را پیوندی ناگسستنی، ریشه دار و عمیق عنوان کرد که اعتقاد و باور قلبی به مولفه های قیام عاشورای امام حسین(ع) باعث قوت و پیروزی ما در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس شد.

وی گفت: ما هرچه داریم از دفاع مقدس داریم و جهاد امروز مدافعان حرم همه در تداوم فرهنگ عاشورا و تداوم انقلاب اسلامی تآثیر فراوان دارد و همه بر این باوریم که انقلاب ما ریشه در محرم و عاشورا دارد که برگرفته از آرمان های متعالی سیدالشهدا می باشد، فرهنگ دفاع مقدس سراسرآمیخته با غیرتمندی، شهادت طلبی، ایثار و ازجان گذشتگی است.

در پایان نیزمراسم با رژه نیروهای مختلف نظامی و انتظامی، ارتش،سپاه،نیروی دریایی و همچنین جنگ افزارهای مختلف، رژه خودرویی و موتوری به پایان رسید.

ارسال نظرات