رئیس بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: روز جمعه ۳۱ شهریورماه به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه‌سواری با حضور حدود ۳۰۰ دوچرخه‌سوار در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید علی حسین‌زاده اظهار داشت: روز جمعه ۳۱ شهریورماه به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس همایش دوچرخه‌سواری با حضور حدود ۳۰۰ دوچرخه‌سوار در مشهد از میدان هاشمیه به سمت میدان شهدا برگزار کردیم.

وی با بیان این که این همایش دوچرخه‌سواری با همکاری بسیج ورزشکاران، هیئت دوچرخه‌سواری و هیئت ورزش‌های سه‌گانه برگزار شد، تصریح کرد: همچنین در روز گذشته برنامه کوهپیمایی ویژه خواهران را برگزار کردیم.

رئیس بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی گفت: در پایان هفته جاری نیز در روز پنج‌شنبه عصر مراسم غباروربی مزار شهدا در گلزادر بهشت امام رضا (ع) را داریم و در روز جمعه هفتم مهرماه نیز بسیجیان ورزشکار خراسان‌رضوی در نماز جمعه شرکت خواهد کرد.

حسین‌زاده با بیان این که ۱۵ هزار نفر در خراسان‌رضوی عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند، بیان کرد: در روز دوشنبه و سه‌شنبه این هفته همچنین از دو خانواده شهید ورزشکار بازدید خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در طول سال چهار اردوی راهیان‌نور برگزار می‌شود که در این راستا ورزشکاران در طول سال در دو اردوی راهیان نور جنوب کشور و دو اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها