خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس:

دشمن چه بخواهد چه نخواهد انقلاب ما به دنیا صادر شده است

پیشکسوت دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: دشمن تحت هیچ شرایطی با سلاح نظامی توان مقابله با ما را ندارد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۷۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد در جمع مردم ولایت مدار و مرزنشین نهبندان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(علیه السلام) و تبریک هفته دفاع مقدس گفت هفته دفاع مقدس یاذآور خاطرات،رشادت ها،دلاورمردیها و ...در عرصه انقلاب اسلامی بوده که امروزه ثمرات آن را می توان در نقطه نقطه جامعه اسلامی مشاهده کرد.

وی افزود: ضعف سیاسی،اقتصادی،نظامی و ...در جامعه مشهود بود و فضای جامعه ما فضای ضعف بود ودشمنان احساس کرده بودند پیروزی انقلاب اسلامی ایران سد معبری برای آنان است و باید محو گردد.

پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: توطئه و فشارها یکی پس از دیگری علیه ما آغاز که جریانی مانند بنی صدر ،فضای ترور قائله های مختلف در تجزیه طلبی و ...را می توان برشمرد.

مزگی نژاد تصریح کرد: دشمن در این برنامه که ناکام و نتیجه حاصل نشد دست به سلاح نظامی برد و 2878 روز با ما جنگید دراین زمان ما که آمادگی برای جنگ نداشته و آموزش ندیده بودیم تنها توکل ما به خداوند بود چراکه پیروزی را در قرآن بشارت داده و وعده خداوند محقق گردید.

وی افزود: به صدام فهمانیدیم اینجا ایران است اگرچه همه دنیا پشت صدام ایستاده و از او حمایت می کنند ما خداوندی را داریم که بزرگترین و بهترین پشتیبان مسلمانان جهان است.

مزگی نژاد یادآور شد: اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است اسلامی که می گوید نماز بخوانید ،حلال و حرام را شناسایی کنید،محرم و نامحرم را بشناسید و ...ما این اسلام را پذیرفته و حاضر به پذیرفتن دشمن نیستیم چراکه جزء منش و اعتفادات ما نیست.

وی با اشاره به لفاظی های بی شرمانه و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا که چاره ای جز این ندارد افزود: انقلاب اسلامی الگو شده و آنها از این ترسیده اند.

سرهنگ پاسدار مزگی نژاد تصریح کرد رزمندگان سوری و عراقی این را دریافت کرده و عین ما عمل می کنند ،رزمنده ما دنبال اشرافیت و تجمل گرایی نیست نوع نبرد ما متفاوت است و این زمینه ساز الگو شدن ماست.

وی گفت دشمن چه بخواهد چه نخواهد انقلاب ما به دنیا صادر شده است و محور مقاومتی که سوریه و عراق در پیش گرفته اند از آن ماست و سبب نگرانی دشمن شده است چراکه از مجموع 196 کشور دنیا دو نفر از ترامپ پشتیبانی که یکی خود آمریکا و دیگری رژیم اشغاگر قدس می باشد و این انزوا انها را از پای درآورده است.

وی افزود:امیدواریم این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان(عج)شود و امنیت امروز ما مرهون خون شهدایی است که با آرزوها زیر خاک رفته و ما بتوانیم انقلاب اسلامی را یاری و رهبری را تنها نگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها