خبرهای داغ:
زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان الوند به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۹۲۲۷۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت بازگشایی مدارس، زنگ مدرسه با حضور مسئولین شهری شهر الوند در مدرسه مدافع حرم نواخته شد .
رضا عسگری فرماندار شهر الوند ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان مدرسه مدافعان حرم شهر الوند گفت : الحمدالله شرایطی محیا شده در جمهوری اسلامی ایران بحث آموزشی و بحث سواد آموزی اهمیت داده شده است .
وی ادامه داد: در هر جای وطن عزیزمان قدم می گزاریم میبینیم که شرایط لازم را برای تحصیل عزیزانمان فراهم شده است و در شهرستان البرز توانستیم در رشته های مختلف در بحث آموزش رتبه های خوبی بیاورد و کاری کردند که ما به آنها افتخار کنیم ،در کنکور رتبه های زیر هزار در رشته های خوب در شهرستان داشتیم .

زنگ مدرسه در شهرستان البرز نواخته شد
عسگری تبیین کرد: نتیجه همراهی اولیا بوده است تلاش و برنامه ریزی دانش آموزان بوده است زحماتی که در آموزش پروش کشیده اند .
این مسئول گفت: دانش اموزان اگر میخواهید موفق باشید باید تلاش کنید با تلاش و کوشش میتوانید به رتبه های بالا دست یابید و در آینده شما به عنوان فرماندار وزیر استاندار به میهن اسلامی خدمت کنید .

زنگ مدرسه در شهرستان البرز نواخته شد
وی در پایان از مسولین شهر الوند به خاطر حضور در این مراسم تقدیر تشکر کردند و از آقای رشوند وزحماتی که در آموزش پرورش کشیده اند از زحمات آقای رشوند تقیدر شد .

زنگ مدرسه در شهرستان البرز نواخته شد
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها