خبرهای داغ:
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: فردی که با پوشیدن لباس سرهنگ تمامی به سوء استفاده از البسه نظامی اقدام کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۰۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوذر داوریان اظهار کرد: فردی که با پوشیدن لباس سرهنگ تمامی به سوء استفاده از البسه نظامی اقدام کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده (ع. ح) با پوشش لباس سرهنگ تمامی یکی از نهادهای نظامی کشور به جعل عنوان در جهت پیشبرد اهداف خود اقدام می‌کرده است.

وی با بیان اینکه سرانجام با هوشیاری ضابطان دستگاه قضائی (ماموران نیروی انتظامی) متهم در چنگال قانون گرفتارشد، تصریح کرد:متهم دستگیر شده چندین مرتبه با مراجعه به ادارات مختلف اقدام به سوء استفاده از البسه نظامی کرده است.

این مقام قضایی عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه از متهم مشخص شد وی کارگر یکی از کارخانه هاست و هیچگونه رابطه استخدامی با نهادهای نظامی نداشته است.

وی اعلام کرد: طبق موازین قانونی استفاده از البسه مخصوص نهادهای نظامی توسط افراد فاقد صلاحیت جرم محسوب می‌شود و مجازات حبس را در پی خواهد داشت.

رئیس دادگاه عمومی فهرج هشدار داد: شهروندان در مواجهه با افراد مشکوک تقاضای کارت شناسایی معتبر از طرف مقابل کنند تا جلوی سوء استفاده‌های احتمالی گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها