فرمانده سپاه بیجار:

برگزاری ۱۵ برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه بیجار از اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی مذهبی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۳۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفتیش و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت:هدف اصلی قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب سعادت جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم، گرفتن روحیه اعتقادی جامعه است، گفت: باید با هوشیاری در برابر توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان اسلام بایستند و اجازه ترویج و رواج منکرات را به دشمنان ندهند.

عسگری تصریح کرد: بی‌توجهی به منکرات و ناهنجاری اجتماعی، آسیب بزرگی برای جوامع بشری به ویژه کشور‌های اسلامی به شمار می‌آید از این رو نباید نسبت به منکرات و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی بی‌تفاوت بود.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه از اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر در بیجار خبر داد.

وی به برنامه‌های هفته گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: زنگ مقاومت و زنگ امر به معروف در مدارس، ویژه برنامه امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسوولان استانی و همایش سلامت محیط اداری و کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر از جمله این برنامه هاست.

عسگری خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه زنان و خانواده به همت بسیج خواهران، اجرای ویژه‌برنامه امر به معروف و نهی از منکر با گردهمایی اصناف و تجلیل از خانواده شهدای اصناف و غبارروبی مزار شهدا از برنامه‌های این هفته امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش‌های اسلامی قیام کردند گفت: امروز باید ادامه دهنده راه سرخ امام حسین (ع) و یارانش باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه بیش از گذشته ترویج و در راستای فرهنگ سازی این فریضتین الهی در تلاش باشیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار