رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکرسیستان و بلوچستان:
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس مهمترین معروفی است که این حماسه را با رویکرد این مهم باید پاسداشت و بدترین منکر این است که بخواهیم دفاع مقدس را مورد تحریف قرار دهیم
کد خبر: ۸۹۲۲۸۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه سیاست گذاری اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان با حضور رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان در شهرستان زاهدان با شعار فرهنگ ایرانی اسلامی دانش آموزان و امر به معروف ونهی از منکردر دومین روز از هفته برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این جلسه با اشاره به اهمیت وجایگاه فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: ما دفاع جانانه را از عاشورا آموخته ایم و اگر امروز ملت ایران دفاع مقدس را دارند به نسل جوان بیاموزند که این دفاع مقدس هم بر گرفته از امر به معروف ونهی از منکر است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که دفاع مقدس مهمترین معروفی است که این حماسه را با رویکرد این مهم باید پاسداشت افزود: بدترین منکر این است که بخواهیم دفاع مقدس را مورد تحریف قرار دهیم واز بیان ارزش‌ها و واقعیات این مهم غافل شویم.

وی با بیان اینکه امر به معروف ونهی از منکر یک تیغ دو لبه است که یک طرف آن معروفات و طرف دیگر آن منکرات است تصریح کرد:اساس کار امر به معروف ونهی از منکر بر عهده گروه طلایه داران امر به معروف است.

سلیمانی اظهار داشت: برگزاری کلاس‌ها وکارگروه‌های آموزشی در زمینه این مهم اثرات بسیار مفیدی به دنبال دارد که شیوه‌های نوین امر به معروف ونهی از منکر را بدانیم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: هرجا که منکر بیشتر باشد آمر بودن ما در برابر این مهم شدت گیر دو خوبی‌ها را افزایش دهیم.
ارسال نظرات