خبرهای داغ:
اسرائیل جمهوري اسلامي را متهم مي كنند به اينكه هركس صدايي ازش درمي آيد در خون خود مي غلطتت اما اسراييل نا مشروع توضيح نداد كه گناه طفل شش ماهه و كشاورزان روستاي قانا،صبرا و شتيلا چه بود؟
کد خبر: ۸۹۲۲۸۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هفتادو دومين مجمع عمومي سازمان ملل متحد با سخنراني روساي جمهور كشورها شروع شد . سخنراني ناتنياهو در مجمع عمومي سازمان ملل با سخنان متوهمانه اي بار ديگر ايران را خطاب قرار داد و باعث خنده حاضران شد.
نتانياهو با ديكتاتور خواندن رهبري انقلاب گفت: چراغ اسراييل هرگز خاموش نخواهد شد و آرزوي روزي را كرد كه با سقوط جمهوري اسلامي بار ديگر دو ملت باستاني در كنار هم قرار گيرند و مدعي شد كه ندا آقا سلطان را فراموش نمي كنند كه هركس اعتراض مي كند در خون خود مي غلطت و همجنس بازان را حلق آويز مي كنند و گفت: ما دوست شما هستيم ملت ايران!
پاسخي مستدل به نتانياهو و عداوت با ملت ايران اسلامي را هرگز از ياد نخواهيم برد. اسراييل نامشروع دوست ما نيست. نتانياهو هرگز توضيح نداد كه دانشمندان هسته اي ما را به چه جرم و گناهي به شهادت رساندند. شش قطعنامه تحريمي عليه ايران با لابي اسراييل شكل گرفت كه خسارت ها و صدمات زيادي به مردم وارد كرد.
اسراييل هرگز بابت اشغال لبنان كه هنوز حزب اللهي وجود نداشت تا به حال به كسي پاسخگو نبوده است، اشغال مزارع شبعا و كشتار بيش از 100هزار نفر از مردم لبنان و آوراگي بيش از 500هزار نفر در جنگ 1982 را فراموش كرده است، حمله به پايگاه اوسيراك عراق و قطعه قطعه شدن 1700نفر در دهه 80 ميلاي را فراموش كرده است.
صبرا و شتيلا و قانا را هرگز به ياد نمي آورند، جمهوري اسلامي را متهم مي كنند به اينكه هركس صدايي ازش درمي آيد در خون خود مي غلطتت اما اسراييل نا مشروع توضيح نداد كه گناه طفل شش ماهه و كشاورزان روستاي قانا،صبرا و شتيلا چه بود؟
انتفاضه سوم كه شكل گرفت بيش از 12000زن و كودك و مرد بي گناه فلسطين به خاك و خون كشيده شدند و صدا ازجامعه بي خاصيت ملل و شوراي نا مشروع امنيت در نيامد. اسراييل در خصوص كشتار مسلمانان روهينگيا ونسل كشي آنان هيچ توضيحي نمي دهد كه چرا با دادن سلاح و پول بيش از 450هزار مسلمان را در طي 3 سال اخير قتل عام و سوزانده اند و بيش از 700 هزار نفر را آواره كردند.
كشتار بيش از 6000نفر از مردم بي گناه غزه را اسراييل فراموش كرده است و مردمي كه در يك زندان بزرگ در باريكه غزه به خاطره محاصره اين رژيم سفاك با مرگ گرسنگي و بيماري دست و پنجه نرم مي كنند و بيش از 2ميليون انسان را با مرگ تدريجي پاك سازي قومي مي كنند.
اسراييل و شخص نتانياهو زخمي هاي داعش را در بيمارستانهاي اسراييل تحت مداوا قرار داده و با آنها ملاقات مي كند. سلاح و پول در اختيار آنان قرار مي دهد و سايمون اليوت را بنام ابوبكر البغدادي به عراق مي فرستد و اعلام حكومت و خلافت مي نمايد و تا امروزعراق و سوريه و يمن را با خاك يكسان كرده اند و بيش از 4ميليون كشته و زخمي و ميليونها آواراه روي دست جهان اسلام گذاشته است .
مستشاران ايراني را با هلي كوپترهدف قرار مي دهد.داعش را در بيمارستانها مداوا مي كنند و نتانياهو با آنها ملاقات مي كند و گروه تروريستي داعش هم مي گويد بريدن سر ايراني ها حلال است. آنگاه نخست وزير ابله اسراييل حرف از دوستي با ملت ايران مي زند.
ميلياردها دلار از اموال و دارايي ايرانيان با لابي اسراييل به نفع اين رژيم سفاك مصادره شده است بايد جوابي دندان شكن در روزهاي آينده به منافع اسراييل در منطقه داد تا بداند لفاظي و ياوه گويي نمي تواند بقا اين قوم ناپاك صهيون را تضمين كند.
اقاي نتانياهو شما دوست ملت ايران نيستيد و اگر هستيد چرا روز يوم گيپور كه به مناسبت كشتار بيش از 500 هزار ايراني هست جشن مي گيريد؟ كساني كه سالروز مرگ ايرانيان را جشن مي گيرند دوست ما نيستند و ما تابع قرآن هستيم كه فرمود: اي محمد از يهود و نصارا هرگز دوستي مكن زيرا آنها به دين شما در نمي آيند و دست از دشمني با شما بر نمي دارند تا اينكه شما را از اصول و دينتان خارج سازند."
ما براي يك جنگ تمام عيار ويك نبرد بزرگ در خيابانهاي قدس و اورشليم آماده ايم. به زودي خواهيد ديد كه اسراييل از صفحه روزگارمحو خواهد شد.
1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها