زنگ ایثار و مقاومت و بازگشائی مدارس بمناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس لردگان و به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبائی لردگان به صدا در آمد..
کد خبر: ۸۹۲۲۸۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با سراسر کشور زنگ ایثار و شهادت بمناسبت هفته دفاع مقدس در مدارس لردگان و به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبائی این شهر نواخته شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم پور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشائی مدارس و تسلیت بمناسبت ایام الله محرم، تقارن این سه مناسبت را موهبتی الهی دانسته و از دانش آموزان خواست که در سنگر تعلیم و تربیت با درس خواندن خود ادامه دهنده راه امام حسین (علیه السلام) و یارانش و شهدای دفاع مقدس باشند و هیچگاه میدان را برای تاخت و تاز دشمنان خالی نگذارند و همواره سعی کنند پیرو ولایت فقیه باشند و پا جای پای شهدا بگذارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان افزود: انقلاب ما در امتداد قیام و نهضت عاشورای حسینی است و شما دانش آموزان باید بدانید که انقلاب ما پیوند تنگاتنگی با محرم دارد و جرقه اصلی آن در محرم زده شد و باعث شد که مردم بیدار شوند و در قلوب مردم روشنگری ایجاد کرد تا از زیر بار حاکمیت استعمار و کشورهای غربی خارج شوند.

وی ادامه داد:  دشمنان ما وقتی منافع خود را در ایران در خطر دیدند جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند که با رهبری امام خمینی (ره) و هوشیاری و رشادت ها و فداکاریهای ملت ایران تمام نقشه های آنان نقش بر آب شد.

کریم پور، گفت: شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید و باید در سنگر تعلیم و تربیت از کشور خود دفاع کرده و همواره باید ادامه دهنده راه شهدا باشد و آنان  را در زندگی سرمشق و الگوی خود قرار دهید.

در ادامه مراسم نوحه خوانی و سینه زنی توسط دانش آموزان و شرکت کنندگان در برنامه اجراشد و از کلیه شرکت کنندگان پذیرائی بعمل آمد.

ارسال نظرات