برگزاری دومین همایش حافظان قرآن حاملان کلام وحی

دومین همایش حافظان قرآن حاملان کلام وحی در روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۹۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام محرم، دومین همایش حافظان قرآن حاملان کلام وحی، به همت موسسه خیریه حضرت زهرا(س) و پایگاه مقاومت شهید دستغیب روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

این همایش که با حضور جمعی از مسئولان ازجمله؛ حجت الاسلام محمدی، معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف استان، آقای تقی پور، رئیس دارالقرآن کریم استان، حجت الاسلام چراغی، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان و در میان استقبال گسترده مردم این روستا برگزار گردید بازتاب های بسیار خوبی را در شهرستان به همراه داشت.

سرهنگ پاسدار مسلم آذریان در این ارتباط گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ دینی و قرآنی را به دور از تجملات و مادیات در جامعه گسترش دهیم و اگر ما بتوانیم قرآن و فرهنگ قرآن را بر زندگی حاکم کنیم در این صورت توانسته ایم سعادت دنیوی و اخروی را برای خود و مردم به ارمغان بیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان افزود: قرآن استوارترین راه هدایت بشر و جاده خروج از ظلمات و تاریکی به سوی نور می‌باشد و آنچه سرچشمه حیات و مایه عزت و سربلندی است، کلام الهی و اعجاز رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم )است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تهاجمات گسترده و جلوگیری از نفوذ دشمن، باید نسل جوان کشور را هرچه بیشتر با فرامین حیات بخش اسلام و اقیانوس مفاهیم قرآنی آشنا نماییم.

در این برنامه از 60 نفر از حافظان قرآنی خواهر و 60 نفر از حافظان قرآن برادر تجلیل به عمل آمد و تعدادی از آیات نورانی کلام وحی توسط این حافظان برجسته قرائت گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار