به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری یادواره آبروی محله در شهر گوجان

یادواره آبروی محله، به یاد"شهید عبدالمطلب حیدری" در شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۸۹۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام محرم، یادواره "شهید محله آبروی محله"، ویژه گرامیداشت شهید عبدالمطلب حیدری با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دکتر علی کاظمی، حجت الاسلام علوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، آقای حیدری، رئیس بنیاد شهید شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین در شهر گوجان و در محله این شهید بزرگوار برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت:‌ ما وارث خون شهدایی هستیم که از صدر اسلام تاکنون، با ایثارگری ها و جانفشانی در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند تا امروز امنیت در کشور اسلامی برقرار باشد.

وی اظهار داشت: این شهدا نه تنها آبروی محله بلکه آبروی شهر، کشور و انقلاب اسلامی هستند و برپایی این یادواره ها مسئولیت ما را زیاد می کند تا به عنوان بازمانده، پیام ریخته شدن خون شهدا را به نسل جدید و به مردم برسانیم.

وی بیان کرد: شهدای ما برای منفعت شخصی خود به پا نخاستند؛ بلکه ایثار و جانفشانی آن ها برای دفاع از اسلام و کیان اسلامی بود و بی شک اگر این شهدا در روز عاشورا و کربلا می بودند هرگز نمی گذاشتند امام زمانشان اباعبدالله الحسین علیه السلام اینگونه تنها بماند.

سید محمدرضا علوی گفت: شهدا عزیز شدند چون بر نفس خود غلبه کردند، آنچه که در زندگی شهدا شاخص است این است که آن ها به دستور خدای متعال و فقط برای رضای او به پا خاستند و زندگی ائمه اطهار را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

وی تاکید کرد: امروز ما اجازه نداریم خط شهدا و استکبار ستیزی را کمرنگ کنیم و باید با مقاومت و ایستادگی که شهدا برای ما به یادگار گذاشته اند ادامه دهنده خون شهدا باشیم.

گفتنی است خاطره گویی، تقدیر از خانواده شهید حیدری و مداحی ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) از جمله برنامه هایی بود که در یادواره شهید عبدالمطلب حیدری شهید محله ، آبروی محله برگزار شد.

ارسال نظرات