خبرهای داغ:
صبح امروز(شنبه) همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت مدرسه دخترانه شکیبا با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نواخته شد
کد خبر: ۸۹۲۲۹۱۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دومین روز از هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت مدرسه دخترانه شکیبا با حضور امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نواخته شد.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: شما دانش آموزان باید تلاش کنید که درس بخوانید و در کنار آن بصیرت و معرفت خود را بالا ببرید و بدانید که توصیه شهدای ما برای شما دانش آموزان کسب علم و دانش است تا با آن دشمن را منکوب کنید و تسلیم نمایید.
وی خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان با مطالعه تاریخ دفاع مقدس و سیره شهداء، باید با این دفاع عظیم ملت آشنا شوید تا بتوانید بهتر راه شهدا را در تحصیل علم و دانش ادامه دهید.
فاطمیان گفت: بزرگترين دستاورد دوران دفاع مقدس كه به قيمت ريخته شدن خون هزاران هزار شهيد و جوانان برومند وايثارگران عزيزمي باشد وجود امنيت و آرامشي است كه در كشورما حاكم است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها