خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان گفت: انتظار خانواده های شهدا هم همین است که با همین زبان با دشمنان برخورد شود.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع مسئولین و بسیجیان که در دومین روز از هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، بازگشایی مدارس و تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت:در قرآن کریم در سوره بقره آیه ای از جانب خداوند نازل شده است که این آیه تداعی گر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است و از وجود قرآن می توان برای همه زمان ها و مکان ها بهره جست.

وی افزود: جنگ اگر چه بد است و از دید مادی گرایان که با عینک تجملاتی و دنیایی همه چیز را می بینند و قیام اما م حسین (ع) و دفاع مقدس را جنگ طلبی می نامند اما این جنگ و قیام باعث خیرات و برکاتی شده است.

عباسعلی خزاعی تصریح کرد: جنگ 8 سال دفاع مقدس یک جنگ تحمیلی است چرا که ما به دنبال جنگ نرفته و جنگ طلب نیستیم این بر ما تحمیل شده است ما در فراهم نمودن مقدمات اول مهر و رفتن به کلاس درس و مدرسه بودیم و دشمن بعثی عراق به سرکردگی آمریکا جنگ را شروع و به ما تحمیل کرد چه بسا دانش آموزانی که برای علم آموزی راهی مدرسه شدند و دیگر برنگشتند.

امام جمعه نهبندان خاطر نشان کرد: ملت ایران جنگ طلب نیست و چنانچه جنگی بر ما تحمیل شود جانانه دفاع می کنیم، امروزه به برکت دفاع مقدس و دستاوردهای آن قدرت دفاعی ما از درجه و اهمیت بالایی برخوردار است و تجربیات جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای جهان اسلام و در دانشگاه ها تدریس می شود و طبعا دشمن برعلیه جمهوری اسلامی ،توان و قدرت این نظام و انقلاب توطئه و کار شکنی می کند. که نمونه بارز آن پرونده هسته ای ایران است.

وی با بیان اینکه اشکال تراشی دشمنان در برابر جمهوری اسلامی ایران حد و مرز ندارد افزود: علاوه بر اینکه در جریان پرونده هسته ای ایرا ن عهدشکنی کرده اند اما ما راه مقاومت و ایستادگی که تجربه ما در دفاع مقدس است را پیش می گیریم تا جهانیان بدانند و بفهمند که ملت ما روزهایی را دیده که 370 شهید را در آن روز تشییع و اهدای نظام و انقلاب نموده است

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: نظام اسلامی و امنیتی که به برکت حضور نیروهای نظامی و انتظامی داریم عده ای را نیز به کفران نعمت وا داشته است .

دشمنان بدانند در دنیا با زبان تقابل برخورد می شود همان زبانی که رئیس جمهور ما در سازمان ملل با آمریکا و حامی بزرگش رژیم اشغالگر قدس برخورد کرد.

وی افزود: انتظار خانواده های شهدا هم همین است که با همین زبان با دشمنان برخورد شود.

خزاعی در ادامه گفت: دفاع مقدس به عنوان یک الگو وسند پیش چشم همگان است، موفقیت های حزب الله در سوریه و عراق با الگو گیری از بسیج مردمی کشور عزیزمان ایران است چرا که رویش ها ی خون شهید حججی در جبهه مقاومت به وجود خواهد آمد.

امام جمعه نهبندان در پایان افزود: در کنار امنیتی که داریم جهت رفع مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان توجه داشته باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها