یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: دوران طلایی دفاع مقدس سردار خوش محمدی ها را ساخت و امروز ما شجاعانه مدافعان حرم را داریم که اینگونه از حریم ولایت با نثار جان عزی خود مقاومت و مقابله می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۳۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم چهارمین سالگرد شهید رضا قربانی و اربعین شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام مصطفی خوش محمدی در مسجد جامعه چالوس به همت سرهنگ عسگری فرمانده سپاه چالوس  و حجت الاسلام نبوی مسئول دفتر نماینده گی  ولی فقیه در سپاه ناحیه و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم با شکوه و معنوی که با مداحی پاسدار مدافع حرم آقای فرجی آغاز شد با سخنرانی سرتیب پاسدار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه یافت.

سردار قربانی ابتدا به تشریح کوتاه دوران پیروزی انقلاب و دشمنی استکبار جهانی با هدف براندازی پرداخت سپس گفت:  دوران طلایی دفاع مقدس سردار خوش محمدی ها را ساخت و امروز ما شجاعانه مدافعان حرم را داریم که اینگونه از حریم ولایت با نثار جان عزیز خود مقاومت و مقابله می کنند.

وی در ادامه گفت: شهید خوش محمدی از رزمندگان نسل دیروز و شهید رضا قربانی ها وحججی ها از نسل امروز مدافعان وطن و مدافعان حریم و  حرم اهل بیت(ع) می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها