خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهبندان گفت: سه رکن، توکل و ایمان به خداوند، پشتیبانی ملت و ولایتمداری رمز پیروزی رزمندگان ما بوده است و ما نیز باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و رهرو ولایت باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۳۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی شاه وردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان در دیدار با امام جمعه شهرستان با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: سه  رکن، توکل و ایمان به خداوند، پشتیبانی ملت و ولایتمداری رمز پیروزی رزمندگان ما بوده است و ما نیز باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و رهرو ولایت باشیم.

شاه وردی با اشاره به جنگ نرم خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم هنوز هم در جنگ هستیم و باید شاخصه های شهدای 8 سال دفاع مقدس را در خود نهادینه سازیم.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا با نگاه به گذشته سراسر افتخار در دوران هشت سال دفاع مقدس به خود ببالیم و به نسل جوان انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: امروز امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون همین شهدایی هستیم که در جنگ نابرابر با دنیا از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی یاد آور شد: راه رسیدن به آرمان های بلند، مجاهدت، جانفشانی ، ایستادگی بر سر این آر مان ها است و اکنون نیز ما باید آماده هر گونه جانفشانی برای حفظ انقلاب و خون شهدا باشیم.

وی ادامه داد: امروز نسل جوان ما و بسیجیان با الگو گیری از دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت باید تلاش کنند و تا پای جان در مقابل هجمه های دشمن بایستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهبندان از حضور کلیه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و مردم جهت حضور در مراسم رژه 31 شهریور تقدیر نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها