ربيع فلاح جلودار تصريح كرد : رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس با ياد عاشورا و كربلا حماسه آفريدند و عشق به امام حسين و يارانش روح شهادت طلبي را در دل و جان رزمندگان ما زنده كرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۴۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، استاندار مازندران در مراسم رژه نيروهاي مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : نيروهاي مسلح ما طلايه داران امنيت و سازندگي هستند .
استاندار مازندران كه در مراسم رژه نيروهاي مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساري سخن مي گفت رشادت طلبي و ايثار و مقاومت رزمندگان دلاور اسلام در 8 سال دفاع مقدس را ستود و با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ايام محرم و ماه پيروزي خون بر شمشير گفت : امام حسين عليه السلام مظهر حق طلبي، ظلم ستيزي و ايستادگي در مقابل جور و ستم است و عزت ، اقتدار و عظمت ملت ايران امروز در سايه فرهنگ عاشورا است.
ربيع فلاح جلودار تصريح كرد : رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس با ياد عاشورا و كربلا حماسه آفريدند و عشق به امام حسين و يارانش روح شهادت طلبي را در دل و جان رزمندگان ما زنده كرد.
وي ادامه داد : در سايه فرهنگ حماسي عاشورا بود كه در طول هشت سال دفاع مقدس نيروهاي مسلح و بسيج ما با ايثار و فداكاري آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و كسب پیروزی و افتخار انجام دادند.
استاندار مازندران قدرت دفاعي و بازدارندگي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي را در جهان سرآمد دانست و گفت : جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده است و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.
مقام عالي دولت در استان اظهار داشت : امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند .
وي تاكيد كرد : افتخار می کنیم که سپاه پاسدران انقلاب اسلامي ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح از مقتدرترین نيروهاي نظامي جهان هستند.
استاندار مازندران صلح و امنيت و آرامش امروز ما را در سايه نيروهاي مسلح مقتدر و توانمند و فداكار دانست و گفت : امروز به برکت خون شهدا نام ایران اسلامی در جهان پر آوازه است و انقلاب اسلامی ایران مرزها را در نوردیده و طلیعه دار بیداری اسلامی در منطقه است .
وي نيروهاي مسلح را مایه افتخار و اقتدار مردم ایران خواند و گفت : نيروهاي ارتش و سپاه ، نظامي و انتظامي و مرزباني و بسيج ما در سال هاي پس از جنگ با همان روحيه و با اين انگيزه ايماني برآمده از آرمان ها و ارزش هاي اسلامي و انقلابي مسير اعتلاي كشور را هموار ساختند.
وي از سخنان سخيف ترامپ رئيس جمهور آمريكا در مجمع سازمان ملل به شدت انتقاد كرد و گفت : همه كشورهاي جهان اين سخنان سخيف را محكوم كرده و ابراز بيزاري نمودند .
استاندار مازندران در پايان با اشاره به آمادگي همه نيرويهاي مسلح براي انجام هر ماموريتي گفت : در سايه تدبير و درايت مقام معظم رهبري ، حمايت مردم و اقتدار و توانمندي نيروهاي مسلح در صلح و آرامش و امنيت زندگي مي كنيم و همه بايد قدر اين نعمت را بدانيم

ارسال نظرات
پر بیننده ها