در دیدار جمعی از نیروهای مسلح میانه با امام جمعه؛
امام جمعه میانه در این دیدار با اشاره به آیات و روایات، ارزش والای جهاد و مجاهدت در دین اسلام را متذکر شده و بر لزوم تکریم و تعظیم مجاهدان و نیروهای مسلح تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس از عِدّه و عُدّه آنچنانی برخوردار نبودیم و در جنگی نابرابر، پیروز شده ایم، گفت: در دفاع مقدس، کار بسیار عظیمی انجام شد و هنوز هم این دفاع ادامه دارد و دشمن دیگر جرات ورود به صحنه را ندارد.

   وی افزود: اکنون نیروهای مسلح ما در صحنه سازندگی، بسیار خوب درخشیده و کارهای بسیار سنگینی به دست این نیروهای الهی انجام می پذیرد.

   امام جمعه میانه بیان کرد: در اقصا نقاط جهان، ارتش های بسیار منظم، قدرتمند و منسجمی وجود دارد ولی ارتش ما تفاوت فاحشی با آنها دارد و آن این است که قوای مسلح ما ایمان به خدا، ایمان به امّت و ایمان به هدف دارند و این بزرگترین وجه تمایز ارتش ما با ارتش های دنیاست.

   جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه نیز ضمن گرامیداشت این ایام، گفت: ما همواره مطیع دستورات ولایتیم و در همه حال، بیانات و منویات ولایت را فصل الخطاب انجام امورات خود قرار می دهیم.

   سیروس محمدی؛ فرمانده تیپ پمکا میانه خاطرات دفاع مقدس را سراسر ایثار، رشادت و جانفشانی دانست و اظهار کرد: ما مدافع ملت، و مسلمانان جهان چه در سوریه، چه در عراق و ... هستیم و در این راه آماده هرگونه جانفشانی می باشیم.

   غلامرضا عطایی؛ جانشین فرمانده نیروی انتظامی میانه نیز نیروهای انتظامی را سربازان ولایت دانسته و با اظهار خرسندی از تعامل بالای نیروهای مسلح، سربازی در رکاب ولایت فقیه را بالاترین افتخار، تلقی کرد.

ارسال نظرات