فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد:
فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی ناحیه مقاومت بروجرد گفت: این امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده و هزینه‌های گزاف ملی بابت آن پرداخت‌شده و مهم‌ترین هزینه آن خون شهداست.
کد خبر: ۸۹۲۳۰۷۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی احمد فیض‌اللهی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح در بروجرد با امام‌جمعه این شهرستان اظهارداشت: این امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده و هزینه‌های گزاف ملی بابت آن پرداخت‌شده و مهم‌ترین هزینه آن خون شهداست.


وی افزود:امنیت ۱۰۰ درصدی در پهنای ایران اسلامی است و تحقق این مهم در سایه توانمندی نیرو‌های مسلح و فرماندهی کل قوا به‌دست‌آمده است.



فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی ناحیه مقاومت بروجردعنوان کرد: در کنار فعالیت سپاه پاسداران، مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد کار تعلیم و تربیت مهندسان فعال و پرانرژی را برای کشور انجام می‌دهد.


فیض‌اللهی خاطرنشان کرد: امروز در ارتفاعات غرب کشور که به‌عنوان سنبل مقاومت بوده با کمترین هزینه‌ها و عملیات‌ها به اقتدار تمام توسط نیروی زمینی سپاه پس از گذشت ۴۰ سال امنیت پایدار برقرار شده است و هیمنه دشمنان به حمایت استکبار جهانی در آن منطقه شکسته شده است.


وی با اشاره به اعزام گردان‌های مقاومت گروه ۲۴ بعثت به جنوب شرق کشورافزود: این گردان‌ها به‌عنوان نیرو‌های واکنش سریع در این مناطق به اجرای مأموریت می‌پردازند و این افتخاری برای شهرستان بروجرد است که فرزندان این آب‌وخاک در مناطق عملیاتی جنوب شرق با معاندین و تکفیری‌ها مبارزه می‌کنند و گوشه‌ای از برقراری امنیت پایدار را برعهده‌گرفته‌اند.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی ناحیه مقاومت بروجرد تصریح کرد:این گروه در منطقه غرب و شهرستان‌های قصر شیرین و سومار و مناطق مرزی در دفاع از سرزمین اسلامی در حال ساخت‌وساز سنگر‌های مقاوم برای جلوگیری از نفوذ تجاوزگران به خاک میهن اسلامی است.


وی به برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره وتصریح کرد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برپایی یادواره‌های شهدا ازجمله این برنامه‌ها هست.
 
فیض الهی گفت: باید در سایه کار جهادی و انقلابی در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم تلاشی مضاعف و بی‌وقفه داشته و در راستای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.


انتهای پیام/Z
ارسال نظرات