خبرهای داغ:
همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس و روز سرباز در آیینی از سربازان نمونه و متاهل تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۰۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در این آیین گفت: سرباز واقعی باید سرباز دین باشد و برای اسلام و دین و ولایت سربازی کند و همچون یاران و انصار امام حسین(ع) و سربازشش ماهه امام حسین(ع) تا آخرین قطره خون برای اسلام و ولایت در مقابل استکبار و دشمنان دین مقاومت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی افزود: سربازان اسلام باید مراقب باشند که دشمنان به دنبال انحراف دین و ایجاد فاصله بین قرآن و سنت هستند و اگر به این کار موفق بشوند جامعه دچار انحراف و گمراهی می شود وا ین تفکر ظلم به قرآن و دین اسلام است که نمونه بارز آن تفکرات گروه تروریستی داعش است.

وی در ادامه دفاع مقدس را یک دفاع پاک و مقدس و یک مجاهدت عظیم توصیف و اظهار داشت: رزمندگان و سربازان اسلام در دوران دفاع شجاعانه و مقتدرانه و با قدرت ایمان و با الهام گیری از مکتب سرخ عاشورا در مقابل دشمنان ایستادند و تقدس ویژه ای به دفاع مقدس بخشیدند.

حاتمی فرمانده سپاه کلیبر نیز در سخنانی  سربازی را مایه شرف وسرافرازی و زینت کشور خواند و گفت: شاکله تشکیل دهنده نیروهای مسلح ایران مردم محوری و سرباز محوری است بنابراین باید سربازان به عنوان نگهبانان کشور مورد تجلیل قرار گیرند.

ارسال نظرات