خبرهای داغ:
فرمانده سابق آموزشگاه قدس نیروی زمینی استان همدان مطرح کرد

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی دفاع مقدس

فرمانده سابق آموزشگاه قدس نیروی زمینی استان همدان با اشاره به ایثارگری‌ها واستقامت شهدا و رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و همچنین مدافعان حرم گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام مقاومت و ایستادگی بود.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۱۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی دفاع مقدسسرهنگ عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای شهرستان اسدآباد وشهدای مدافع حرم و تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) مظهر نبرد حق علیه باطل بود و هرچه زمان می‌گذرد این قیام تبلور بیشتری پیدا می‌کند و آموزه‌های آن روشن‌تر می‌شود.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها واستقامت شهدا و رزمندگان در طول جنگ تحمیلی و همچنین مدافعان حرم گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام مقاومت و ایستادگی بود.

فرمانده سابق آموزشگاه قدس نیروی زمینی استان همدان ابراز داشت: استقامت و پایداری شهدا و رزمندگان در رسیدن به حق و مبارزه با باطل مثال زدنی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ارزش‌ها و ویژگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بی‌اعتنایی به دنیا و ظاهر فریبنده آن بود چراکه آنان به همه لذت‌های دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند.

عزیزی با تأکید بر بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام عنوان کرد: امروز وظیفه ما حفظ این ارزش‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار