خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت مینودشت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت مینودشت گفت: با توجه به جایگاه مداحی و اثر گذاری آن در جامعه به ویژه نسل جوان باید دقت کرد که مداح تاثیر گذار باید بصیر و انقلابی باشد .
کد خبر: ۸۹۲۳۱۶۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام محمد مظفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت، در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:با توجه به جایگاه مداحی و اثر گذاری آن در جامعه به ویژه نسل جوان باید دقت کرد که مداح تاثیر گذار باید بصیر و انقلابی باشد .

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند : ممکن است یک مداح اخلاقی و خوب اثرش از ده منبر سخنرانی بالا تر باشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت بیان داشت: مداح خوب باید در انتخاب شعر وسواس به خرج دهد و سعی کند که اشعار خود را با اساتید شعر مورد بررسی قرار دهد؛ و در بحث روضه ها از مقاتل و کتب تاریخی مستند استفاده کند.

به گفته حجت الاسلام مظفری؛ مداح انقلابی تا درخود سوز و گداز نداشته باشد ، نمی تواند مخاطب را بهره مند و در آنها ایجاد سوز کند.

وی خاطر نشان کرد : مداح بصیر و انقلابی باید اخلاق و رفتاری اهل بیتی داشته باشد و در مقابل دشمنان و مخالفان در عین نرم خویی صلابت و عظمت اسلام را نمایان کند .

وی در پایان افزود: مداح انقلابی باید با مسائل روز ایران و جهان آشنا باشد و بداند که دلیل جنگ های امروز در غرب آسیا چیست لذا اهل بیت در برابر ظلم و ستم سکوت نمی کردند و مداح انقلابی باید مردم را روشنگری نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها