سرپرست شهرداری تبریز خبر داد؛

توسعه پارک بزرگ شمس تبریزی / ساختمان اداری تخریب و به فضای سبز تبدیل می‌شود

سرپرست شهرداری تبریز از توسعه پارک شمس تبریزی با افزوده‌شدن وسعت ساختمان سابق عمرانی منطقه یک به فضای این پارک، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی با اعلام این خبر اظهار داشت: با اضافه‌شدن محوطه ساختمان سابق عمرانی منطقه 1 به وسعت پارک شمس تبریزی، چشم‌انداز این بوستان، گسترده‌تر و زیباتر از گذشته خواهد بود.

مهندس اسحفی با اشاره این‌که زیرساخت‌های عمرانی شهرداری منطقه 1 در حال تحول است، اضافه کرد: ساختمان سابق معاونت عمرانی این منطقه، در مجاورت پارک شمس تبریزی که عملاً فرسوده و ناکارآمد بود، تخریب شده است؛ با این‌حال، علی‌رغم پیشنهادهایی که برای جایگزینی کاربری‌های مختلف در این محوطه، ارائه می‌شد، مقرر شده با طی مراحل قانونی، وسعت این ساختمان به پارک شمس تبریزی الحاق شود.

وی با اشاره به محبوبیت پارک شمس تبریزی در میان خانواده‌ها، اضافه کرد: با توسعه این پارک، شاهد سامان‌دهی عرصه وردی، زیباسازی و تقویت برنامه‌های خدمات‌رسانی در این پارک خواهیم بود.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که توسعه فضای سبز، از محورهای اصلی در جهت‌گیری کلی شهرداری تبریز است، افزود: از هر فرصتی که زمینه‌ساز توسعه سرانه فضای سبز شهر را فراهم کرده و  البته مانعی در مسیر اجرا نیز نداشته باشد، با قوت تمام حمایت می کنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار