فرماندار گرمسار با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۷۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، داریوش طاهری فرماندار گرمسار طی پیامی فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت گفت در این پیام آمده است :
محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.
باز شور محرمي ديگر از راه مي رسد و عالمي را به شميم جان نواز حسين شهيد و شقايق های سرخ روييده در دشت نينوا معطر مي كند.
دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمد(ص) فرا مي رسد و با آمدنش همه جا سياهپوش مي شود و غمي جانكاه بر دلها سنگيني مي كند.
محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بي كران شيعه ي داغدار غم سيدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پيروزي خون بر شمشير، ماه قيام و بيداري و يادآور بزرگ ترين حماسه و دلخراش ترين مصيبت تاريخ بشريت است. ماهي که در آن سالار شهيدان با قيام و ايستادگي خود در مقابل ظلم و ستم و بي عدالتي، مكتب انسان ساز و جاوداني بنام عاشورا را بنيان نهاد و درس حريت، عدالت، عزت ، سرافرازي و شجاعت و جوانمردي و راه و رسم پاسداشت عقيده و بيزاري از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل هاي تاريخ آموخت.
اگر چه قرن ها از حادثه كربلا مي گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شيفته‌ي پيام كربلاست.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان گرمسارتسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.
داریوش طاهری-فرماندار شهرستان گرمسار

ارسال نظرات
پر بیننده ها