به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:
سیستم اندازه گیری LG/TG در ثبت اطلاعات مانیتورینگ مخازن انبار با تلاش نفرات عملیاتی مستقر در تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان و پایش های مستمر صورت گرفته به مرحله ی اجرا درآمده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،راه اندازی وتثبیت سیستم اندازه گیری LG/TG  در ثبت اطلاعات مانیتورینگ مخازن انبار فرآیندی که از سال 88 در انبار نفت زنجان به صورت پایلوت صورت گرفت که با تلاش نفرات عملیاتی  مستقر در تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان و پایش های مستمر صورت گرفته به مرحله ی اجرا درآمده است.

گفتنی است، هم اکنون اطلاعات مخازن انبار نفت زنجان از طریق سیستم ابزار دقیق قابل مشاهده و فرآورده ی آن به لحاظ موجودی گردانی و محاسبات پورسانت بدون دخالت سیستم سنتی دیپ زنی دستی در دسترس میباشد و انبار نفت زنجان جزو انبارهای ممتاز در اجرای این سیستم و امر نگهداشت وپایش اطلاعات محسوب میگردد.

همچنین این سیستم کلیه آیتم های مربوط به پارامترهای کمی و کیفی فرآورده را پوشش داده و  مانتورینگ این سیستم علاوه بر عملیات پخش در تاسیسات خطوط لوله مستقر بصورت آنلاین مورد بهره برداری آن شرکت نیز قرار میگیرد.

قابل ذکر است، تجهیزات نصب شده روی مخازن به صورت سطح سنجی (امواج رادیویی)عمل مینماید و سنسورهای دمایی مستقر در داخل مخزن در فواصل دومتری دقت محاسبه ی دمای فراورده را بالابرده است و همچنین ایجاد آلارمها وتنظیمات متنوع بر روی نرم افزار آن به کاربر کمک به سزایی جهت افزایش دقت در رسید و برداشت ازمخازن در ارتفاعات مجاز خواهد نمود

اجرای این مهم از اقدامات برجسته در سطح عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  بوده که در انبار نفت منطقه زنجان بطورکامل اجرایی و در حال بهره برداری می باشد .

 

ارسال نظرات