خبرهای داغ:
امام جمعه گالیکش:

دفاع مقدس برگفته از حماسه کربلاست

امام جمعه گالیکش گفت: دفاع مقدس برگفته از حماسه عظیم و جانسوز کربلا است.
کد خبر: ۸۹۲۳۱۹۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام دلبری گردهمایی سیاسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه مینودشت برگزار شد ضمن تسلیت ماه حزن و اندوه، محرم حسین بن علی (ع) و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد : آمریکا برای اینکه متحمل هزینه های جنگ نشود به سراغ نادانی به نام صدام رفت تا شروع کننده جنگ علیه ایران باشد .

وی افزود: جنگ تحمیلی دلایل متعددی دارد که از جمله آنها می شود به  اعمال حاکمیت بر اروند رود ، پیشگیری از صدور انقلاب اسلامی ، اعلام قدرت برتر بودن در میان اعراب و دلیل دیگر اعلام سلطه و ابر قدرت بودن در منطقه است .

امام جمعه گالیکش در ادامه معنویت و عدم توجه به مادیات را دو عنصر پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطر نشان کرد : عشق به شهادت عنصر سوم موفقیت رزمندگان ایرانی در جنگ تحمیلی است .

حجت الاسلام دلبری در پایان دفاع مقدس را برگفته از حماسه عظیم و جانسوز کربلاست .عنوان و گفت:امام حسین (ع) در فرمایشی فرمودند" شما را به صبر و جهاد دعوت می کنم "؛ جوانان ما در جنگ تحمیلی با این فرمایش ابا عبدلله تأسی جسته و در مقابل کفر قد علم کردند و در حال حاضر نیز در عراق و سوریه به مبارزه با داعشیان برخواسته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها