خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان تبیین کرد:
رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان گفت: دفاع جانانه ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی در مقابل دشمن متجاوز در هشت سال دفاع مقدس برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۲۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام محمدحسین عبدی در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس این باور را در اذهان تقویت کرد که چنین خیزش عظیم و حرکت شجاعانه و خالصانه انسان های پاک سرشت از مکتب ناب اسلامی نشئت گرفته که سرچشمه زلال آن، آیات الهی، سیره نبوی، فرهنگ علوی و از همه مهمتر فرهنگ غنی و سرشار از آموزه های ظلم ستیزی و عاشورایی است.
وی تصریح کرد: یکی از بزرگترین فواید این جنگ هشت ساله، حفظ و تقویت روحیه انقلاب و حرکت در نسل جوان ما و در جامعه ما بود.
به گفته وی، اگر چنانچه این حرکت جهادی پیش نمی آمد، روحیه انقلابی در آن اوایل که هنوز عمق زیادی پیدا نکرده بود در معرض لغزش قرار می گرفت.
رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 و تیپ 230 شهید متاجی گرگان خاطرنشان کرد: اینکه یک ملتی احساس کند که می تواند بر موانع پیروز شود خیلی مهم است. این را جنگ و دفاع هشت ساله به ما نشان داد.
حجت الاسلام عبدی ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ احیای ارزش های ناب محمدی (ص) است. در سایه این فرهنگ بود که ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی به تنهایی ایستاد. وقتی یک وجب از خاک شریف وطن را به دشمن واگذار نکرد.
به گفته وی، جلوه های دفاع مقدس همچون چشمه هایی بودند که از قله های شامخ ایثار در کریلا سرچشمه می گرفتند.
وی یادآور شد: فرهنگ عاشورا جریان ذهن و روح آنها بود و برپایی مراسم زیارت عاشورا، سوگواری حضرت امام حسین (ع)، یادآوری همیشگی حماسه ها، ایثار و شهادت خانواده و اصحاب آن حضرت و تطبیق صحنه ها با عاشورای حضرت اباعبدالله ویژگی همه رزمندگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها