خبرهای داغ:
معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: جهاد امروز، علم و فرهنگ با تفکر و فراگیری درس است.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۳۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگاردزفول  آیین نواختن زنگ مقاومت به مناسبت گرامی داشت هفته ی دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید چمران کوی آیت الله مدرس (ره) شهرستان دزفول برگزار شد.

مدیر دبیرستان چمران اولین سخنران برنامه ضمن خوش آمدگویی به مسئولین حاضر در مراسم و گرامی داشت ایام محرم الحرام و هفته ی دفاع مقدس بر اجرای فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

مسئول اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول دیگر سخنران برنامه نیز ضمن تبریک و تسلیت مناسبت های یاد شده گزارشی از وضعیت علمی و فرهنگی این مدیریت ارائه داشت.

عبدالمحمد جرجانی تشریح کرد: طی ۱۳ ماهی که توفیق خدمت به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان دزفول را داشته ایم خوشبختانه توانسته ایم آموزش و پروش این شهرستان را در استان با دو درجه ترقی از رتبه ی نُه به هفت برسانیم.

وی در ادامه ی سخنان خود اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته ۱۶ دانش آموز آموزشگاه شیخ انصاری (ره) دزفول در رشته ی پزشکی قبول شده اند که افتخاری برای این شهرستان به شمار می رود.

مسئول اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول اظهار داشت: سال ۱۳۰۵ اداره ی آموزش و پرورش شهرمان ساخته شده و هم از نظر فیزیکی و هم از نظر کادر فرسوده است.

جرجانی در پایان گفته های خود طی این آیین اذعان داشت: اداره ی آموزش و پرورش شهرستان دزفول ۷۵۰ نیرو کم دارد که لازم است این کمبود نیرو برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها