خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان گالیکش گفت: انتظار خانواده ی شهدا از ما این است که در مسیر انقلاب حرکت نماییم و از این راه پاسداری نماییم .
کد خبر: ۸۹۲۳۲۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع پاسداران سپاه گالیکش که بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) در عاشورا به صبر و جهاد پرداختند و دفاع مقدس 31 شهریور ماه 59  شروع گردید  جایی که جبهه استکبار به رهبری آمریکا می خواستند جلوی این شجره طیبه ی نوپای را بگیرند و به هر شکل  می خواستند این انقلاب شکل نگیرد و سراغ صدام احمق و مزدور رفتند و صدام به خیال اینکه یک هفته ای ایران را خواهد گرفت به چند شهر ما مثل اهواز و آبادان و.. حمله کرد و آنجا بود که فرزندان ما ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و دفاع مقدس شکل گرفت و این افتخارات و دستاوردها به برکت دوران دفاع مقدس است .

وی در ادامه افزود: ما امروز آماده ایم و به هیچ یک از دشمنان خود اجازه نمی دهیم که از پایگاه های موشکی ما بازدید داشته باشند و در راه کمک به مظلومین جهان از هیچ کسی اجازه نمی گیریم و منتظر دستور هیچ کشوری نیستیم .

امام جمعه شهرستان گالیکش گفت : ما امروز دفاع مقدس را باید منقل نماییم و سینه به سینه نهادینه کنیم و از این فرهنگ اصیل استفاده نماییم .

وی در پایان بیان داشت: ما هر چه داریم از امام حسین (ع) داریم و افتخار می کنیم که رهرو حضرت ابا عبداللله الحسین (ع) هستیم . شما پاسداران نیز افتخار کنید که پاسدار انقلاب اسلامی هستید و چشم امید رهبر انقلاب نیروهای مسلح بویژه پاسداران انقلاب اسلامی است و انتظار خانواده ی شهدا از ما این است که در مسیر انقلاب حرکت نماییم و از این راه پاسداری نماییم .

انتهای پیام/

خبرنگار خبر گزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها