امام جمعه شبستر:

مبارزه با دشمن بزرگترین درس عاشوراست

امام جمعه شبستر دفاع مقدس را برگرفته از نهضت امام حسین(ع) دانست و گفت: دفاع از حقوق مسلم اسلامی و فرهنگ اصیل دینی و مبارزه با تهدیدات فرهنگی دشمن درسی است که از فرهنگ امام حسین (ع) به ما رسیده است.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۵۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به اینکه آموزه های دینی باید با انگیزه و اهداف قیام امام حسین(ع) مزین شود، اظهارداشت: تنها راه سعادت بشریت راه امام حسین(ع) و همانا امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است و راه و منش دیگری برای هدایت بشریت وجود ندارد  . 

وی بیان کرد: آنچه امروز برای بشریت مهم است و باید مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد مطالعه  این نکته است که به این سوال پاسخ دهیم که چه شد در صحنه عاشورا در مصاف حق و باطل آن همه صحنه های جانگداز و رنج ها و مرارت ها وتلخی ها بوجد آمد و به امام مسلمین لقب خارجی و از دین رانده شده دادند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه یاران با وفای امام حسین(ع) به آنچنان مقام و مرتبه ای رسیده بودند که در احوالات آن ها در تاریخ ذکر شده است. 

امام جمعه شبستر اضافه کرد: همواره انسان های با صلابت با تقوا و با ایمان و با ثبات  در تدوام نهضت حسینی نقش دارند، افزود: شهید حججی یک نماد و حجت خدایی دربین خیل عظیمی از رویش های انقلاب اسلامی است که خداوند متعال به جهانیان نشان داد.

حجت السلام محمدزاده خاطرنشان کرد: در چهل ساله اخیر دوران انقلاب اسلامی ایران  همواره شهدای انقلاب اسلامی به عنوان منبع و مراکز پرنور در مسیر بشریت هستند و جامعه را بسوی سعادت و رستگاری هدایت و راهنمایی می کنند.

امام جمعه شبستر معرفی اسلام ناب و گسترس و تعمیق فرهنگ اصیل اسلامی و دینی به عنوان معروفترین و بزرگترین معروفات درسطح جامعه دانست و گفت: مادامی که در دنیا یک باطل است، انقلاب اسلامی ایران در مقابل آن خواهد ایستاد  و این همان مقصد و شیوه و راه انبیاء و ائمه اطهار(ع) و تداوم فرهنگ سرخ حسینی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار