خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم

نمایشگاه هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و ایستادگی ملت است

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: نمایشگاه های یاد یاران عاشورایی که در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شود در واقع تداعی کننده شجاعت، استقامت و پیروزی ملت بزرگوار ایران است.
کد خبر: ۸۹۲۳۲۹۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

نمایشگاه هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و ایستادگی ملت است

حجت الاسلام «احمد ولی زاده» در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران عاشورایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ددوران دفاع مقدس همچون گنجینه ارزشمندی است که باید ارزش های آن را بدست آورد.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس درس های فراوانی را از لحاظ اعتقادی، سیاسی و فرهنگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم که در طول 40 سال گذشته هیچگاه دست از دشمنی با ما برنداشته اند، داشته است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تاکید کرد: امروز آمریکا با پیش کشیدن موضوع برجام قصد خلع سلاح امت اسلام بخصوص ام القرای جهان اسلام یعنی کشور عزیزمان ایران را دارد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های یاد یاران در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور، خاطرنشان ساخت: این نمایشگاهها برای یادآوری درس شجاعت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است و باید در همه عرصه ها از جمله نظامی، سیاسی، اقتصادی و در حوزه هایی که تحریم شده ایم، روی پای خود بایستیم.

ولی زاده اضافه کرد: ما در طول جنگ تحمیلی از لحاظ برخی تجهیزات نظامی در محدودیت بودیم اما امروز فرزندان این مرزوبوم با تکیه بر توان داخلی و نیروهای خودی، همه جا را در نوردیدند و این درس خوبی است که می توانیم در همه زمینه ها پیشرفت های خوبی داشته باشیم.

ارسال نظرات