فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط اولیا و مربیان؛ لازمه شکل دهی ساختار وجودی و حقیقی فرزندان ماست
کد خبر: ۸۹۲۳۲۹۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سردار حسین معروفی در آیین افتتاحیه مجتمع آموزشی افق زاهدان و نواختن زنگ مقاومت ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام محرم الحرام اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست

وی افزود: در تمام عرصه‌های دفاع مقدس آنچه اتفاق افتاد همان بود که حماسه ماندگار و جاوید عاشورا برای بشریت و ویژه برای مسلمانان به ارمغان اورده و مایه عزت، شرف و سربلندی مسلمین است.

سردار معروفی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار دارد در حوزه‌ی علم و دانش و تزکیه‌ی فرزندان این مرز و بوم گام جدی برداشته و به کمک آموزش و پرورش آمده است.

وی اضافه کرد: استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر جایی نیازمند این کمک رسانی است و طرح مجتمع افق که هم اکنون در شهرستان زاهدان بهره برداری شده است به فضل الهی به زودی تمام شهر‌ها و شاید برخی روستا‌ها را در بر خواهد گرفت تا بتوانیم کمک حال خانواده‌های مومن و انقلابی بی ریا و قانع سیستان و بلوچستان باشیم.

وی بیان داشت: ما در انتخاب این کار بزرگ به هیچ عنوان خط کش گذاری قومی و مذهبی لحاظ نکردیم تا بتوانیم خدمت صادقانه را در حوزه علم و دانش برای آینده سازان ایران اسلامی داشته باشیم.
وی افزود: اینکار به دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران در سراسر کشور انجام شده که انشالله به فضل الهی در سال آینده گام‌های بلندتری در این راستا برداشته خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از تمامی دست اندارکاران قدردانی کرد و بیان داشت: آینده سازان ایران اسلامی نیازمند علم و تربیت هستند و باید هر دو یک اندازه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دشمن برای برنامه‌های کلان خود برنامه ریزی بلند مدت می‌کند تا بتواند شاکله‌ی اصلی افراد را تغییر دهد به این منظور که برنامه ریزی امروز دشمن، برای بیست سال آینده است، زیرا تغیییر در نگرش است. دشمن نرم و آرام و با شیب ملایم کار خود را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دست انداران آموزش باید شاکله دانش آموزان را یک شاکله‌ی علمی تربیتی بسازند خاطر نشان کرد: شرط تربیت و پیشرفت علم هماهنگی بین اولیا و مربیان است و بزرگترین مشکل ما این است که اولیا با مربیان ارتباط ندارند. این ارتباط است که حوزه علم و تربیت را حرکت می‌دهند زمانیکه اولیا و مربیان در سر یک میز نشستند و در حوزه علم و تربیت و با هم بحث و گفت و گو کردند می‌شود فرزندانمان را هدایت کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ارتباط اولیا و مربیان؛ لازمه شکل دهی ساختار وجودی و حقیقی فرزندان ماست.
ارسال نظرات