مسئول بسیج جامعه پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: داروسازان خیر این شهرستان، تامین اقلام دارویی ضروری موکب هرمزگان در کربلای معلی را عهده دار شدند.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۰۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر محمد رضا حسینی اظهار داشت: براساس اعلام آمادگی داروسازان خیر این شهرستان، 200 قلم از داروهای ضروری موکب هرمزگان از سوی این گروه تامین خواهد شد.
وی بیان داشت: براساس اعلام دستگاه های ذیربط ، موکب قمر بنی هاشم به منظور پذیرایی زائران پیاده اربعین حسینی در کربلای معلی با ظرفیت پذیرش یک هزار و 500 نفر در حال راه اندازی است.
تعداد زائران اربعین استان هرمزگان رو به افزایش است و از 11 هزار نفر در سال 94 به 23 هزار نفر در سال 95 رسید.

 

مسیر 75 کیلومتری حدفاصل نجف تا کربلا کانون اصلی پیاده روی مراسم اربعین حسینی است که میلیون ها زائر از سراسر جهان اسلام به خصوص از کشورمان در آن حضور دارند.

وی در همین رابطه ار برپایی غرفه بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در نمایشگاه بزرگ استانی دفاع مقدس خبرداد و گفت: در این غرفه تا کنون بیش از 80 نفر در طی دو شب ویزیت رایگان در تست قند خون، فشار خون انجام شده است.

دکتر حسینی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه پزشکی میناب با تمام توان آمادگی خود را برای خدمات رسانی به مردم این شهرستان اعلام می دارد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات